Оголошення
про добір на заміщення вакантної посади
провідного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг»
Великописарівської селищної ради
Великописарівська селищна рада (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) оголошує добір на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу «Центр надання адміністративних послуг» Великописарівської селищної ради.
Опис вакансії
Загальні умови |
||
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Провідний спеціаліст відділу «Центр надання адміністративних послуг» Великописарівської селищної ради, сьома категорія |
|
Посадові обов’язки |
Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних та дозвільних послуг. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних та дозвільних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних чи дозвільних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг та дозвільних послуг суб’єктами їх надання. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних чи дозвільних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень. Надання адміністративних послуг за рішенням органу, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг. Складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом. Розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень. Надання адміністративних та дозвільних послуг з використання сучасних інформаційних технологій, систем ідентифікації особи (надання он-лайн послуг). У межах повноважень, визначених законодавством України, адміністратор формує та веде Реєстр територіальної громади, «Програмний комплекс «Інтегровані інформаційні системи «Соціальна громада», наявні Єдині та Державні реєстри та інші реєстри доступ до яких має Центру надання адміністративних послуг. Формування та ведення системи діловодства в паперовому та/або автоматизованому вигляді. Формування та ведення реєстраційних справ в електронному та/або паперовому вигляді відповідно до норм чинного законодавства. Готує проекти інформаційно-аналітичних матеріалів пов’язаних з наданням адміністративних послуг. За дорученням селищного голови здійснювати розгляд звернень, пропозицій, зауважень, заяв, клопотань, скарг, запитів громадян, їх об’єднань, органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, що належать до компетенції відділу. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 4900 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення |
|
Інформація про строковість призначення на посаду |
На період воєнного стану. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. |
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи: - заяву про участь у доборі; - згоду на збір та обробку персональних даних; - заповнену особову картку форми П2-ДС (з додатками); - дві фотографії розміром 4 х 6 см; - копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; - копію документа про рівень володіння державною мовою відповідно до вимог частини 3 статті 10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»; - копію паспорта; - копію трудової книжки; - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних). Документи приймаються до 16:00 до 18.11.2022 до Великописарівської селищної ради (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду |
Бірюкова Людмила Іванівна, (05457) 5-13-69. |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта не нижче ступеня бакалавра. |
2. |
Досвід роботи |
Без вимог до стажу роботи. |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою.
|
Вимоги до професійної компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Уміння працювати з комп’ютером |
володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; - вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами |
2 |
Ділові якості |
- уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; - аналітичні здібності; - діалогове спілкування (письмове і усне); - навички управління; - навички контролю; - вміння розподіляти роботу; - виваженість, стійкість, оперативність |
3 |
Особистісні якості |
- ініціативність; - комунікабельність; - автономність; - надійність; - відповідальність; - вміння працювати в стресових ситуаціях. |
Професійні знання |
||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Знання законодавства |
Конституція України; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»; Закон України «Про запобігання корупції». |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Закон України «Про адміністративні послуги»; Закон України «Про звернення громадян»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про захист персональних даних». |