foto1
1
foto1
2
foto1
3
foto1
4
foto1
5

+380545751369
Контакти



Великописарівська селищна рада (42800, Сумська область, смт Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Комунальної установи «Централізована бухгалтерія відділу культури та туризму» Великописарівської селищної ради.

Відомості про юридичну особу: повне найменування - Комунальна установа «Централізована бухгалтерія відділу культури та туризму» Великописарівської селищної ради, адреса: вул. Ярослава Мудрого, буд. 2, смт Велика Писарівка, Сумська область, 42800.

Основними завданнями установи є: ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності та складання звітності по закладам культури Великописарівської селищної ради; забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів та інші. 

Вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади директора Комунальної установи «Централізована бухгалтерія відділу культури та туризму» Великописарівської селищної ради: громадянство України, вільне володіння державною мовою, вища освіта другого рівня за ступенем магістра  за  відповідною  галуззю  знань  або вища освіта другого рівня  за  ступенем  магістра  та  післядипломна освіта за галуззю знань  "Управління та адміністрування" або "Право". Стаж роботи на керівних посадах нижчого рівня - не менше ніж 5 років, здатність за своїми діловими, професійними та моральними якостями виконувати обов’язки керівника.

Не може бути кандидатом на посаду керівника комунальної установи особа, яка: за рішення суду визнана недієздатною або обмежено дієздатною; має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку (крім реабілітованої особи), або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення; притягалася на підставі обвинувального вироку, який набрав законної сили, до кримінальної відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; відповідно до вироку суду, що набрав законної сили, позбавлена права займатися діяльністю, пов’язаною з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або обіймати певні посади; у разі призначення буде безпосередньо підпорядкованою особі, яка є її близькою особою відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають такі документи:

заяву про участь у конкурсі з наданням згоди про обробку персональних даних;

копію паспорта або ID-картку, реєстраційного номеру облікової картки фізичної особи-платника податків;

автобіографію, що містить прізвище, ім’я, по батькові, число, місць, рік, місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (в тому на виборних посадах), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;

дві фотокартки розміром 4х6 сантиметрів на паперових носіях;

копії документів про освіту, науковий ступінь, вчене звання;

копію документа про рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України № 2704-VIII) або протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;

копію трудової книжки;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

довідку про допуск до державної таємниці (за наявності такого допуску);

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік за формою, встановленою Національним агентством з питань запобігання корупції;  

пропозиції кандидата щодо перспективи розвитку комунальної установи строком на 3 (три) роки, в яких повинні бути відображені заходи, що вживатимуться кандидатом для забезпечення фінансово-господарської стабільності комунальної установи та підвищення ефективності її діяльності (проект стратегічного плану, план реформування тощо);

рекомендаційний лист довільної форми (за наявності).       

З учасниками, які допущені до участі в конкурсі, конкурсна комісія проводить співбесіду та враховує їх здатність висловлювати свої думки, вміння викладати інформацію в письмовій формі, комунікабельність, тактовність, ділові та вольові якості, готовність брати на себе відповідальність, уміння аналізувати проблеми і налагоджувати ділові зв’язки, виявляти творчий підхід до роботи, емоційну врівноваженість тощо.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурсу до відділу організаційної роботи та персоналу Великописарівської селищної ради.

Телефон для довідок: (05457) 5-13-69, адреса електронної пошти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..



Copyright © 2025 Copyright Великописарівська селищна рада Rights Reserved.