foto1
1
foto1
2
foto1
3
foto1
4
foto1
5

+380545751369
Контакти



Оголошення про добір на вакантну посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Великописарівської селищної ради

Великописарівська селищна рада (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) оголошує добір на вакантну посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Великописарівської селищної ради

Опис вакансії

Загальні умови

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Великописарівської селищної ради, сьома категорія

Посадові обов’язки

Оприлюднення операцій з господарської діяльності установи на веб-порталі E-data.

Здійснення підготовки та проведення публічних закупівель через систему ProZorro.

Здійснення контролю та аналіз проведених публічних закупівель, щодо об’єму залучених коштів.

Складання актів на відшкодування коштів відповідно до укладених договорів оренди приміщень.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5100 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення.

За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5.

Інформація про строко-вість призначення на посаду

На період воєнного стану.

Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи:

заяву;  

згоду на збір та обробку персональних даних;

заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

дві фотографії розміром 4 х 6 см;

копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

копію паспорта;

копію трудової книжки;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

копію документа про рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України № 2704-VIII) або протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи приймаються до 16:00 до 09.02.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Бірюкова Людмила Іванівна, (05457) 5-13-69.

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра.

2.

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Вимоги до професійної компетентності

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

володіння комп’ютером – рівень досвідченого

користувача;

вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами;

досвід роботи в системі ПРОЗОРО.

2.

Ділові якості

уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; аналітичні здібності;

діалогове спілкування (письмове і усне);

навички контролю;

вміння розподіляти роботу;

виваженість, стійкість, оперативність;

3.

Особистісні якості

відповідальність;

креативність та ініціативність;

комунікабельність;

системність та самостійність у роботі;

наполегливість;

надійність;

організація та саморозвиток;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про публічні закупівлі», наказ Міністерства розвитку економіки, торівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації  про публічні закупівлі».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оголошення

про добір на вакантну посаду головного спеціаліста відділу

економічного розвитку та інвестицій Великописарівської селищної ради

 

Великописарівська селищна рада (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) оголошує добір на вакантну посаду головного спеціаліста відділу економічного розвитку та інвестицій Великописарівської селищної ради.

 

 Опис вакансії

Загальні умови

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст відділу економічного розвитку та інвестицій Великописарівської селищної ради, сьома категорія

Посадові обов’язки

Впровадження державної, регіональної, місцевої політики у сфері інвестиційної та зовнішньоекономічної діяльності.

Підготовка матеріалів, що стосуються міжнародного співробітництва.

Участь у формуванні бази проектів, які потребують залучення інвестицій, у тому числі за рахунок зовнішніх джерел фінансування.

Сприяння налагодженню міжнародних зв’язків селищної ради в галузі інвестиційної діяльності, пропаганда інвестиційної привабливості громади, цільовий пошук та встановлення контактів з потенційними інвесторами, представниками зовнішніх джерел фінансування.

Супровід інвестиційних проектів.

Підготовка матеріалів, угод, що стосуються міжнародного співробітництва.

Участь у розробленні місцевих програм, здійснення контролю за їх виконанням, аналіз їх результативності та ефективності.

Реалізація проектів співробітництва громад.

Участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з питань інвестиційної та зовнішньоекономічної діяльності.

Підготовка розпоряджень селищного голови, рішень сесій та рішень виконавчого комітету селищної ради з питань інвестиційної та зовнішньоекономічної діяльності.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5100 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення.

За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5.

Інформація про строко-вість призначення на посаду

На період воєнного стану.

Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду головного спеціаліста відділу економічного розвитку та інвестицій Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи:

заяву; 

згоду на збір та обробку персональних даних;

заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

дві фотографії розміром 4 х 6 см;

копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

копію паспорта;

копію трудової книжки;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

копію документа про рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України № 2704-VIII) або протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи приймаються до 16:00 до 09.02.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Бірюкова Людмила Іванівна, (05457) 5-13-69.

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра.

2.

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Вимоги до професійної компетентності

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

володіння комп’ютером – рівень досвідченого

користувача;

вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами.

2.

Ділові якості

уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; аналітичні здібності;

діалогове спілкування (письмове і усне);

навички контролю;

вміння розподіляти роботу;

виваженість, стійкість, оперативність

3.

Особистісні якості

відповідальність;

креативність та ініціативність;

комунікабельність;

системність та самостійність у роботі;

наполегливість;

надійність;

організація та саморозвиток;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»; Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність», Закон України «Про інвестиційну діяльність».

 

 

 

 

 

 

Оголошення

про добір на вакантну посаду головного спеціаліста відділу

економічного розвитку та інвестицій Великописарівської селищної ради

 

Великописарівська селищна рада (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) оголошує добір на вакантну посаду головного спеціаліста відділу економічного розвитку та інвестицій Великописарівської селищної ради.

 

 Опис вакансії

Загальні умови

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст відділу економічного розвитку та інвестицій Великописарівської селищної ради, сьома категорія

Посадові обов’язки

Забезпечення контролю за дотриманням чинного законодавства та інших нормативно-правових актів в процесі діяльності об’єктів комунальної власності селищної ради.

Розробка і організація впровадження заходів, спрямованих на ефективне використання комунальної власності селищної ради.

Ведення обліку об’єктів комунальної власності.

Ведення обліку та робота щодо безхазяйного майна.

Залучення до підготовки і проведення сесій селищної ради, засідань виконавчого комітету, постійних комісій та інших заходів, що проводяться селищною радою з питань комунальної власності. Здійснення контролю за виконанням  рішень з даних питань.

Організація проведення аукціонів.

Проведення підготовчої роботи щодо передачі комунального майна в оренду згідно з чинним законодавством.

1.     Здійснення контролю за своєчасним укладенням договорів оренди та виконанням умов договорів оренди, розірвання договорів оренди.

Підготовка пропозицій щодо прийняття у комунальну власність селищної ради майна з державної та інших форм власності, а також передачі об’єктів права комунальної власності, передбаченої чинним законодавством.

Підготовка пропозицій щодо передачі, приватизації (відчуження), списання комунального майна.

Надання консультацій та методичної допомоги працівникам комунальних підприємств, установ та закладів з питань приймання-передачі, приватизації (відчуження), списання комунального майна.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5100 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення

За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5.

Інформація про строко-вість призначення на посаду

На період воєнного стану.

Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду головного спеціаліста відділу економічного розвитку та інвестицій Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи:

заяву; 

згоду на збір та обробку персональних даних;

заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

дві фотографії розміром 4 х 6 см;

копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

копію паспорта;

копію трудової книжки;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

копію документа про рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України № 2704-VIII) або протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи приймаються до 16:00 до 09.02.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Бірюкова Людмила Іванівна, (05457) 5-13-69.

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра.

2.

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до професійної компетентності

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

володіння комп’ютером – рівень досвідченого

користувача;

вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами.

2.

Ділові якості

уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; аналітичні здібності;

діалогове спілкування (письмове і усне);

навички контролю;

вміння розподіляти роботу;

виваженість, стійкість, оперативність.

3.

Особистісні якості

відповідальність;

креативність та ініціативність;

комунікабельність;

системність та самостійність у роботі;

наполегливість;

надійність;

організація та саморозвиток;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про приватизацію державного і комунального майна», Закон України «Про оренду державного та комунального майна», Закон України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», Господарський кодекс України.

 

 

 

 

Оголошення

про добір на вакантну посаду головного спеціаліста відділу земельних

ресурсів та просторового планування Великописарівської селищної ради

 

Великописарівська селищна рада (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) оголошує добір на вакантну посаду головного спеціаліста відділу земельних ресурсів та просторового планування Великописарівської селищної ради.

 

 Опис вакансії

Загальні умови

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст відділу земельних ресурсів та просторового планування Великописарівської селищної ради, сьома категорія

Посадові обов’язки

Ведення земельної документації стосовно землекористувачів та власників земельних ділянок на території селищної ради.

Забезпечення підготовки матеріалів для розроблення проєктів документів щодо встановлення ставок земельного податку. 

Забезпечення підготовки матеріалів щодо встановлення і зміни меж населених пунктів, розробки нормативної грошової оцінки земель, інвентаризації земель, вилучення (викупу) земельних ділянок для суспільних потреб громади, передачі земельних ділянок комунальної власності у власність фізичних та юридичних осіб, надання та вилучення земельних ділянок у користування із земель комунальної власності.

Підготовка матеріали для укладення договорів на право тимчасового користування землею.

Здійснення контролю за використанням та охороною земель, додержанням землевласниками та землекористувачами земельного законодавства України, встановленого режиму використання земельних ділянок відповідно до цільового призначення та умов надання, освоєнням проєктів землеустрою, будівництвом протиерозійних та інших об’єктів, що споруджуються з метою раціонального використання та охорони земель.

Здійснення контролю за сплатою власниками земельних ділянок та землекористувачами плати за землю, ведення обліку сплати податків  юридичними та фізичними особами.

Участь у складанні планово-картографічних матеріалів для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та проведення робіт з охорони земель.

Підготовка довідок фізичним та юридичними особам про наявність земельних ділянок та їх розмір.

Здійснення розгляду земельних спорів у складі земельної комісії стосовно меж земельних ділянок, які перебувають у власності або користуванні громадян, та з приводу додержання громадянами правил добросусідства, внесення пропозиції щодо можливих варіантів вирішення земельного спору, надання відповідної методичної допомоги працівникам ради в частині дотримання порядку розгляду земельного спору, встановленого главою 25 Земельного кодексу України.

Здійснення узагальнення звітів щодо власників землі і землекористувачів, та змін, що відбулися у складі земель, які знаходяться у власності або користуванні, в тому числі на умовах оренди.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5100 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення.

За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5.

Інформація про строко-вість призначення на посаду

На період воєнного стану.

Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду головного спеціаліста відділу земельних ресурсів та просторового планування Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи:

заяву;  

згоду на збір та обробку персональних даних;

заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

дві фотографії розміром 4 х 6 см;

копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

копію паспорта;

копію трудової книжки;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

копію документа про рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України № 2704-VIII) або протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи приймаються до 16:00 до 09.02.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Бірюкова Людмила Іванівна, (05457) 5-13-69.

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра.

2.

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Вимоги до професійної компетентності

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

володіння комп’ютером – рівень досвідченого

користувача;

вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами.

2.

Ділові якості

уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; аналітичні здібності;

діалогове спілкування (письмове і усне);

навички контролю;

вміння розподіляти роботу;

виваженість, стійкість, оперативність.

3.

Особистісні якості

відповідальність;

креативність та ініціативність;

комунікабельність;

системність та самостійність у роботі;

наполегливість;

надійність;

організація та саморозвиток;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про землеустрій», Закон України «Про оренду землі», Земельний кодекс України.

 

 

 

Оголошення

про добір на вакантну посаду завідувача сектору з правового

забезпечення Великописарівської селищної ради

 

Великописарівська селищна рада (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) оголошує добір на вакантну посаду завідувача сектору з правового забезпечення Великописарівської селищної ради

 

 Опис вакансії

Загальні умови

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Завідувач сектору з правового забезпечення Великописарівської селищної ради, шоста категорія

Посадові обов’язки

Розгляд за дорученням селищного голови заяв, клопотань, скарг, пропозицій, запитів від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій, громадян з напряму діяльності відділу.

Забезпечення правового супроводження особистого прийому громадян селищним головою.

Розробка проєктів рішень селищної ради, її виконавчого комітету, проєктів розпоряджень селищного голови з питань правового характеру.

Перевірка на відповідність чинному законодавству України проєктів розпоряджень селищного голови, рішень сесій селищної ради, її виконавчого комітету, погодження (візування) їх за наявності віз керівників заінтересованих виконавчих органів в тому числі їх розробників.

Перегляд разом із виконавчими органами селищної ради нормативно-правових актів та інших документів з питань, що належать до їх компетенції, з метою приведення їх у відповідність із законодавством.

Інформування селищного голови про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів,

визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування.

Внесення селищному голові пропозиції щодо удосконалення правового забезпечення селищної ради та її виконавчих органів.

Надання роз’яснень щодо застосування законодавства, надання правових консультацій з питань, що належать до компетенції селищної ради та її виконавчих органів.

Надання безоплатної первинної правової допомоги відповідно до норм Конституції України та ст. 38 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Участь у засіданнях виконавчого комітету селищної ради, чергових та позачергових засіданнях сесій селищної ради, у роботі постійно-діючих та тимчасових комісій, що утворені при селищній раді та її виконавчих органах, дорадчих і колегіальних органів, робочих групах, нарадах.

Виконання інших функцій, визначених чинним законодавством України, рішеннями селищної ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, та іншими дорученнями,

наданими керівництвом селищної ради.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 6000 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення.

За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5.

Інформація про строко-вість призначення на посаду

На період воєнного стану.

Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду завідувача сектору з правового забезпечення Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи:

заяву;  

згоду на збір та обробку персональних даних;

заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

дві фотографії розміром 4 х 6 см;

копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

копію паспорта;

копію трудової книжки;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

копію документа про рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України № 2704-VIII) або протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи приймаються до 16:00 до 09.02.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Бірюкова Людмила Іванівна, (05457) 5-13-69.

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста.

2.

Досвід роботи

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Вимоги до професійної компетентності

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

володіння комп’ютером – рівень досвідченого

користувача;

вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами.

2.

Ділові якості

уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; аналітичні здібності;

діалогове спілкування (письмове і усне);

навички контролю;

вміння розподіляти роботу;

виваженість, стійкість, оперативність

3.

Особистісні якості

відповідальність;

креативність та ініціативність;

комунікабельність;

системність та самостійність у роботі;

наполегливість;

надійність;

організація та саморозвиток;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

Професійні знання

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України, Житловий Кодекс України, Земельний кодекс України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, Кодекс Законів про Працю України, Кримінальний кодекс України, Кримінально-процесуальний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України, Цивільно-процесуальний кодекс України.

 

 

 

 

 

Оголошення

про добір на вакантну посаду головного

спеціаліста сектору з правового забезпечення Великописарівської селищної ради

 

Великописарівська селищна рада (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) оголошує добір на вакантну посаду головного спеціаліста сектору з правового забезпечення Великописарівської селищної ради

 

 Опис вакансії

Загальні умови

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Головний спеціаліст сектору з правового забезпечення Великописарівської селищної ради, сьома категорія

Посадові обов’язки

Без окремого доручення участь у справах в порядку самопредставництва органу місцевого самоврядування як уповноважені особи, в місцевих судах, апеляційних судах, Верховному Суді, спеціалізованих судах України та здійснювати захист прав та інтересів селищної ради, виконавчого комітету селищної ради, селищного голови, з усіма правами та обов’язками сторони по справі, передбаченими чинним законодавством України.

Внесення пропозиції про залучення до представництва від імені селищної ради, селищного голови в судах виконавчих органів селищної ради у справах з питань, віднесених до їхньої компетенції.

Підготовка позовних заяв, відзивів на позовні заяви, відповідей на відзиви, заперечень, заяв, клопотань тощо.

Сприяння своєчасному вжиттю заходів за окремими ухвалами суду, відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів.

Аналіз наслідків розгляду судових справ.

Сприяння діяльності органів суду, прокуратури, юстиції, служби безпеки, Національної поліції, Національного антикорупційного бюро України, адвокатури і Державної кримінально-виконавчої служби України.

Розроблення проєктів рішень селищної ради, її виконавчого комітету, проєктів розпоряджень селищного голови з питань правового характеру.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 5100 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення.

За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5.

Інформація про строко-вість призначення на посаду

На період воєнного стану.

Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду головного спеціаліста сектору з правового забезпечення Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи:

заяву; 

згоду на збір та обробку персональних даних;

заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

дві фотографії розміром 4 х 6 см;

копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

копію паспорта;

копію трудової книжки;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

копію документа про рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України № 2704-VIII) або протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи приймаються до 16:00 до 09.02.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Бірюкова Людмила Іванівна, (05457) 5-13-69.

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра.

2.

Досвід роботи

Без вимог до стажу роботи.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Вимоги до професійної компетентності

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

володіння комп’ютером – рівень досвідченого

користувача;

вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами.

2.

Ділові якості

уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; аналітичні здібності;

діалогове спілкування (письмове і усне);

навички контролю;

вміння розподіляти роботу;

виваженість, стійкість, оперативність

3.

Особистісні якості

відповідальність;

креативність та ініціативність;

комунікабельність;

системність та самостійність у роботі;

наполегливість;

надійність;

організація та саморозвиток;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України, Житловий Кодекс України, Земельний кодекс України, Кодекс України про адміністративні правопорушення, Кодекс Законів про Працю України, Кримінальний кодекс України, Кримінально-процесуальний кодекс України, Кодекс адміністративного судочинства України, Цивільно-процесуальний кодекс України.

 

 

 

 

 

Оголошення

про добір на вакантну посаду завідувача сектору «Трудовий архів»

Великописарівської селищної ради

 

Великописарівська селищна рада (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) оголошує добір на вакантну посаду завідувача сектору «Трудовий архів» Великописарівської селищної ради

 

Опис вакансії

Загальні умови

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Завідувач сектору «Трудовий архів» Великописарівської селищної ради, шоста категорія

Посадові обов’язки

Приймання від ліквідаційних комісій (ліквідаторів) підприємств, установ і організацій документів з кадрових питань (особового складу), тимчасового та тривалого термінів зберігання.

Надання консультативно-методичної та практичної допомоги з питань складання описів справ з кадрових питань (особового складу), тимчасового зберігання, актів про виділення до знищення документів, не внесених до Національного архівного фонду відповідальним за діловодство та архів підприємств, установ та організацій громади.

Проведення науково-методичного опрацювання документів підприємств, установ та організацій. Створення та вдосконалення довідкового апарату до документів, що знаходяться на зберіганні в секторі.

Забезпечення належного зберігання документів (ремонт, оправлення, картонування), що знаходяться  на зберіганні в секторі. Проведення роботи щодо обліку, оптимального, постелажного розміщення документів в архівосховищі сектору.

Приймання від замовників запитів  на отримання відповідної інформації,  що зберігається у фондах документів сектору. Оформлення підприємствам, установам, організаціям, громадянам в установленому порядку завірені, відповідно до вимог чинного законодавства,  архівних довідок, копій та витягів з документів, що перебувають на зберіганні в секторі.

Здійснення заходів щодо підготовки документів для розгляду їх на засіданні експертної комісії селищної ради, архівного відділу Охтирської районної державної адміністрації.

Проведення прийому громадян з питань, що належать до компетенції сектору.

Інформування органів державної влади, підприємств, установ і організацій про склад і зміст документів, що зберігаються у секторі, надає можливість ознайомитися з ними користувачам.

Складання плану роботи сектору, підготовка необхідної інформації, довідок щодо роботи сектору.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 6000 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення.

За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5.

Інформація про строко-вість призначення на поса-ду

На період воєнного стану.

Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду завідувача сектору «Трудовий архів» Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи:

заяву;  

згоду на збір та обробку персональних даних;

заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

дві фотографії розміром 4 х 6 см;

копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

копію паспорта;

копію трудової книжки;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

копію документа про рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України № 2704-VIII) або протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи приймаються до 16:00 до 09.02.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Бірюкова Людмила Іванівна, (05457) 5-13-69.

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста.

2.

Досвід роботи

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до професійної компетентності

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

володіння комп’ютером – рівень досвідченого

користувача;

вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами.

2.

Ділові якості

уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; аналітичні здібності;

діалогове спілкування (письмове і усне);

навички контролю;

вміння розподіляти роботу;

виваженість, стійкість, оперативність

3.

Особистісні якості

відповідальність;

креативність та ініціативність;

комунікабельність;

системність та самостійність у роботі;

наполегливість;

надійність;

організація та саморозвиток;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», наказ Міністерства юстиції України від 08.04.2013 № 656/5 «Про затвердження Правил роботи архівних установ України», наказ Міністерства юстиції України від 02.06.2014 № 864/5 «Про затвердження Типового положення про архівну установу сільської, селищної, міської ради, ради об'єднаної територіальної громади для централізованого тимчасового зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових та інших правовідносин юридичних і фізичних осіб, що не належать до Національного архівного фонду», наказ Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях».

 

 

 

Оголошення

про добір на вакантну посаду начальника відділу соціального захисту

населення Великописарівської селищної ради

 

Великописарівська селищна рада (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А) оголошує добір на вакантну посаду начальника відділу соціального захисту населення Великописарівської селищної ради

 Опис вакансії

Загальні умови

Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення

Начальник відділу соціального захисту населення Великописарівської селищної  ради, шоста категорія

Посадові обов’язки

Організація роботи, пов’язаної з розглядом заяв, звернень та скарг населення, проведення прийому громадян, представників установ, організацій, виконання роботи, пов’язаної з аналітичною діяльністю відділу, контролем та призначенням адресних грошових виплат, одноразових матеріальних допомог, виплат компенсацій, тощо.

Здійснення контролю за виконанням законів України, постанов Кабінету Мінстрів України з питань соціального захисту населення, рішень селищної ради та розпоряджень селищного голови з питань, що відносяться  до компетенції відділу.

Розгляд заяв осіб, які опинились у складних життєвих обставинах, щодо отримання соціальних послуг та прийняття рішень стосовно їх надання, розгляд звернень громадян з питань дискримінації за ознакою статі та вжиття заходів щодо проявів дискримінації за ознакою статі.

Видання в межах повноважень наказів, організація і контроль за їх виконанням. Здійснення у порядку, передбаченому законодавством, заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності. Планування роботи відділу.

Участь в розробленні програм, інших стратегічних документів, аналітичних матеріалів, розрахунків, показників, комплексних заходів, пропозицій, проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції відділу. Винесення пропозицій щодо розгляду на сесіях та засіданнях виконавчого комітету селищної ради з питань, що належать до компетенції відділу та розробка проєктів відповідних рішень.

Проведення згідно із законодавства заходів щодо надання соціальних послуг бездомним, забезпеченню рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, запобіганню та протидії домашньому насильству в сім’ї та насильству за ознакою статі, торгівлі людьми.

Розроблення заходів щодо вдосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу. Звітування перед селищним головою про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 7300 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення.

За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5.

Інформація про строко-вість призначення на поса-ду

На період воєнного стану.

Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду начальника відділу соціального захисту населення Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи:

заяву;  

згоду на збір та обробку персональних даних;

заповнену особову  картку форми П2-ДС (з додатками);

дві фотографії розміром 4 х 6 см;

копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

копію паспорта;

копію трудової книжки;

копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

копію документа про рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України № 2704-VIII) або протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Документи приймаються до 16:00 до 09.02.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42800, Сумська область, смт. Велика Писарівка, площа Незалежності, буд. 9А).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Бірюкова Людмила Іванівна, (05457) 5-13-69.

 

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста.

2.

Досвід роботи

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до професійної компетентності

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Уміння працювати з комп’ютером

володіння комп’ютером – рівень досвідченого

користувача;

вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами.

2.

Ділові якості

уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; аналітичні здібності;

діалогове спілкування (письмове і усне);

навички контролю;

вміння розподіляти роботу;

виваженість, стійкість, оперативність.

3.

Особистісні якості

відповідальність;

креативність та ініціативність;

комунікабельність;

системність та самостійність у роботі;

наполегливість;

надійність;

організація та саморозвиток;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання

Вимоги

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закон України «Про запобігання корупції».

2.

Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про соціальні послуги», Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», Закон України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»,Закон України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам», Закон України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам», Закон України «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист», Закон України «Про охорону дитинства», Закон України «Про соціальний захсит дітей війни», Закон України «Про житлово-комунальні послуги», Закон України «Про оснвои соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», Закон України «Про забезпечення праві свобод внутрішньо переміщених осіб», Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», Закон України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», Закон України «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні», Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», Закон України «Про жертви нацистських переслідувань», Закон України «Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років», Закон України «Про статус і соціальних захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», Закон України «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю», постанова Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року № 587 «Про організацію надання соціальних послуг» (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року № 99 «Про Реєстр надавачів та отримувачів соціальних послуг», постанова Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року № 429 «Про затвердження Порядку установлення диференційованої плати за надання соціальних послуг» (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року № 859 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі» (зі змінами), постанова Кабінету Міністрів України від 06 жовтня 2021 року № 1040 «Деякі питання призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі» (зі змінами та доповненнями), постанова Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 № 430 «Про затвердження Порядку підготовки та перепідготовки фізичних осіб, які надають соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької  діяльності (зі змінами)», постанова Кабінету Міністрів України від 17.05.1993 № 354 «Про безоплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування» (зі змінами), постнова Кабінету Мністрів України від 16.08.1994 № 555 «Про поширення чинності постанови Кабінету Мінстрів України від 17 травня 1993 р. № 354» (зі змінами).

 



Copyright © 2025 Copyright Великописарівська селищна рада Rights Reserved.