Великописарівська селищна рада оголошує про добір на вакантні посади:
- начальника відділу інвестицій Великописарівської селищної ради;
- начальника відділу управління майном Великописарівської селищної ради;
- начальника фінансового відділу Великописарівської селищної ради;
- головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Великописарівської селищної ради.
Оголошення
про добір на вакантну посаду начальника відділу інвестицій
Великописарівської селищної ради
Великописарівська селищна рада (42706, Сумська область, м. Охтирка, вул. Київська, 1) оголошує добір на вакантну посаду начальника відділу інвестицій Великописарівської селищної ради
Опис вакансії
Загальні умови |
||
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Начальник відділу інвестицій Великописарівської селищної ради, шоста категорія |
|
Посадові обов’язки |
Здійснення аналізу можливостей та стану інвестиційного потенціалу територіальної громади, визначення основних засад інвестиційно-інноваційної політики, розробка заходів, спрямованих на залучення вітчизняних та іноземних інвестицій, та інших ресурсів для розвитку економічного потенціалу громади. Підготовка пропозиції із залучення додаткових ресурсів на економічний розвиток територіальної громади, в тому числі участь у грантових програмах державних, міжнародних, вітчизняних організацій та фондів. Розробка і подання на розгляд керівництву селищної ради пропозиції до проєктів фінансування та матеріально-технічного забезпечення виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на поліпшення інвестиційного клімату та розвитку території громади. Впровадженнч інвестиційних проєктів, спрямованих на поліпшення функціонування громади. Налагодження міжнародних зв’язків селищної ради в галузі інвестиційної діяльності, встановленню контактів з потенційними інвесторами, представниками зовнішніх джерел фінансування. Надання методичної, інформаційної, організаційної допомоги відділам, іншим структурним підрозділам виконавчого комітету Великописарівської селищної ради, комунальним підприємствам, а також в межах своєї компетенції підготовка та написання програм, проектів, реалізація яких передбачається за рахунок додатково залучених коштів грантових програм в т.ч. в рамках програм та ініціатив Європейського Союзу та інших програм міжнародної технічної допомоги. Здійснення інформаційної та консультативної підтримки інвесторів та підприємців. Забезпечення супроводу інвестиційних проектів по об’єктах різних форм власності, які реалізуються на території Великописарівської селищної ради, як на етапі запуску проекту, так і на всіх етапах його подальшої реалізації. Реалізація проектів співробітництва громад. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 10791 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення. За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади, можливих бойових дій, на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5. |
|
Інформація про строко-вість призначення на посаду |
На період воєнного стану. Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду начальника відділу інветицій Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. |
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи: заяву; згоду на збір та обробку персональних даних; заповнену особову картку форми П2-ДС (з додатками); дві фотографії розміром 4 х 6 см; копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; копію паспорта; копію трудової книжки; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua). Документи приймаються до 16:00 до 21.03.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42706, Сумська область, м. Охтирка, вул. Київська, 1). |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду |
Бірюкова Людмила Іванівна, +3(068) 7181516. |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. |
2. |
Досвід роботи |
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років. |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
Вимоги до професійної компетентності |
||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Уміння працювати з комп’ютером |
володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами; досвід роботи в системі ПРОЗОРО. |
2. |
Ділові якості |
уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; аналітичні здібності; діалогове спілкування (письмове і усне); навички контролю; вміння розподіляти роботу; виваженість, стійкість, оперативність; |
3. |
Особистісні якості |
відповідальність; креативність та ініціативність; комунікабельність; системність та самостійність у роботі; наполегливість; надійність; організація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях. |
Професійні знання |
||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закон України «Про запобігання корупції». |
2. |
Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповід-но до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Закон України «Про інвестиційну діяльність», Закон України «Про режим іноземного інвестування», Постанова Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. № 647 «Про затвердження Порядку взаємодії уповноваженої установи із заявниками, інвесторами із значними інвестиціями, органами державної влади, органами місцевого самоврядування з питань, пов’язаних із супроводом підготовки та реалізації інвестиційних проектів із значними інвестиціями». |
Оголошення
про добір на вакантну посаду начальника відділу управління майном
Великописарівської селищної ради
Великописарівська селищна рада (42706, Сумська область, м. Охтирка, вул. Київська, 1) оголошує добір на вакантну посаду начальника відділу управління майном Великописарівської селищної ради
Опис вакансії
Загальні умови |
||
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Начальник відділу управління майном Великописарівської селищної ради, шоста категорія |
|
Посадові обов’язки |
Здійснення контролю за ефективністю використання і збереження комунального майна громади. Підготовка документів для отримання свідоцтва про право власності на об’єкти комунальної власності. Участь у вирішенні питань щодо відчуження майна комунальної власності або передачі у комунальну власність ради майна інших власників. Прийом заяв та підготовка необхідних документів для розгляду на засіданнях виконавчого комітету питань щодо надання в оренду нежитлових приміщень, укладання та погодження договорів оренди. Облік нерухомого комунального майна, що перебуває у власності територіальної громади. Формування та поновлення електронного реєстру нерухомих об'єктів комунальної власності громади. Організація та здійснення супроводу приватизації майна, що перебуває у комунальній власності ради. Розроблення і подання на затвердження раді пропозиції щодо приватизації об'єктів комунальної власності. Надання консультаційної роботи з питань приватизації та оренди. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 10791 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення. За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади, можливих бойових дій, на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5. |
|
Інформація про строко-вість призначення на посаду |
На період воєнного стану. Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду начальника управління майном Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. |
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи: заяву; згоду на збір та обробку персональних даних; заповнену особову картку форми П2-ДС (з додатками); дві фотографії розміром 4 х 6 см; копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; копію паспорта; копію трудової книжки; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua). Документи приймаються до 16:00 до 21.03.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42706, Сумська область, м. Охтирка, вул. Київська, 1). |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду |
Бірюкова Людмила Іванівна, +3(068) 7181516. |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. |
2. |
Досвід роботи |
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років. |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
Вимоги до професійної компетентності |
||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Уміння працювати з комп’ютером |
володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами. |
2. |
Ділові якості |
уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; аналітичні здібності; діалогове спілкування (письмове і усне); навички контролю; вміння розподіляти роботу; виваженість, стійкість, оперативність. |
3. |
Особистісні якості |
відповідальність; креативність та ініціативність; комунікабельність; системність та самостійність у роботі; наполегливість; надійність; організація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях. |
Професійні знання |
||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Конституція України; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»; Закон України «Про запобігання корупції». |
2. |
Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Закон України «Про право комунальної власності та управління об'єктами права комунальної власності», Закон України «Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності», Закон України «Про комунальну власність в Україні».
|
Оголошення
про добір на вакантну посаду начальника фінансового відділу
Великописарівської селищної ради
Великописарівська селищна рада (42706, Сумська область, м. Охтирка, вул. Київська, 1) оголошує добір на вакантну посаду начальника фінансового відділу Великописарівської селищної ради
Опис вакансії
Загальні умови |
||
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Начальник фінансового відділу Великописарівської селищної ради, шоста категорія |
|
Посадові обов’язки |
Керівництво діяльністю фінансового відділу, несення персональної відповідальності за організацію та результати його діяльності, сприяння створенню належних умов праці у фінансовому відділі. Організація роботи, пов’язаної зі складання прогнозу та проєкту селищного бюджету. Здійснення складання проєктів рішень сесій селищного бюджету щодо бюджету та внесення змін до нього. Здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету громади, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань формування та виконання бюджету. Затвердження розпису доходів і видатків селищного бюджету на рік і тимчасового розпису на відповідний період, забезпечення відповідності розпису селищного бюджету встановленим бюджетним призначенням. Подання на затвердження селищному голові кошторису та штатного розпису фінансового відділу в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників. Розпорядження коштами в межах затвердженого селищним головою кошторису фінансового відділу. Видання в межах повноважень наказів, організація і контроль за їх виконанням. Призначення на посаду та звільнення з посади, у порядку передбаченому законодавством про працю, працівників фінансового відділу. Здійснення у порядку, передбаченому законодавством, заохочення та притягнення до дисциплінарної. Затвердження посадових інструкцій працівників фінансового відділу та розподіл обов’язків між ними. Планування роботи фінансового відділу. Участь в розробленні програм, інших стратегічних документів, аналітичних матеріалів, розрахунків, показників, комплексних заходів, пропозицій, проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до повноважень фінансового відділу. Внесення пропозицій щодо розгляду на сесіях селищної ради питань, що належать до компетенції фінансового відділу та розробка проєктів відповідних рішень. Забезпечення за рішенням селищної ради розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів на депозитних рахунках банківських установ. Отримання короткострокових позичок на покриття тимчасових касових розривів в територіальних органах Державної казначейської служби України. Розроблення заходів щодо вдосконалення організації та підвищення ефективності роботи фінансового відділу. Звітування перед селищним головою про виконання покладених на фінансовий відділ завдань та затверджених планів роботи. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 11416 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення. За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади, можливих бойових дій, на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5. |
|
Інформація про строко-вість призначення на посаду |
На період воєнного стану. Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду начальника фінансового відділу Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. |
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи: заяву; згоду на збір та обробку персональних даних; заповнену особову картку форми П2-ДС (з додатками); дві фотографії розміром 4 х 6 см; копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; копію паспорта; копію трудової книжки; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua). Документи приймаються до 16:00 до 21.03.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42706, Сумська область, м. Охтирка, вул. Київська, 1). |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду |
Бірюкова Людмила Іванівна, +3(068) 7181516. |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою. |
2. |
Досвід роботи |
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років. |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
Вимоги до професійної компетентності |
||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Уміння працювати з комп’ютером |
володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами. |
2. |
Ділові якості |
уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; аналітичні здібності; діалогове спілкування (письмове і усне); навички контролю; вміння розподіляти роботу; виваженість, стійкість, оперативність. |
3. |
Особистісні якості |
відповідальність; креативність та ініціативність; комунікабельність; системність та самостійність у роботі; наполегливість; надійність; організація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях. |
Професійні знання |
||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закон України «Про запобігання корупції». |
2. |
Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Бюджетний кодекс України, Податковий кодекс України, Закон України про Державний бюджет України на відповідний рік. |
Оголошення
про добір на вакантну посаду головного спеціаліста
відділу бухгалтерського обліку та звітності Великописарівської селищної ради
Великописарівська селищна рада (42706, Сумська область, м. Охтирка, вул. Київська, 1) оголошує добір на вакантну посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Великописарівської селищної ради
Опис вакансії
Загальні умови |
||
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності Великописарівської селищної ради, сьома категорія |
|
Посадові обов’язки |
Ведення аналітичного обліку основних засобів, матеріальних запасів і малоцінних та швидкозношуваних предметів. Заповнення інвентарних карток обліку основних засобів та інших малоцінних необоротних матеріальних. Оформлення інвентаризаційних описів основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і грошових документів, дебіторської та кредиторської заборгованостей, матеріальних цінностей, прийнятих на відповідальне зберігання. Здійснення нарахування зносу, амортизації та дооцінки основних засобів. Аналіз результатів проведення інвентаризації. Оформлення актів на списання основних засобів, малоцінних швидкозношуваних предметів, запасів. Складання меморіальних ордерів № 9 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів», № 10 «Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення малоцінних та швидкозношувальних предметів», № 13 «Накопичувальна відомість витрачання виробничих запасів». Складання статистичної звітності по основним засобам. Оформлення подорожніх листів автомобілів. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 7500 грн., надбавка за ранг посадової особи органів місцевого самоврядування; надбавка за вислугу років; інші виплати, премії - у разі встановлення. За умови якщо працівник буде безпосередньо здійснювати свої повноваження на території Великописарівської селищної територіальної громади, можливих бойових дій, на період воєнного стану посадовий оклад буде визначений з урахуванням коефіцієнту 1,5. |
|
Інформація про строко-вість призначення на посаду |
На період воєнного стану. Селищний голова після ознайомлення з поданими документами, проводить співбесіду з претендентами на вакантну посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Великописарівської селищної ради та приймає рішення про призначення. Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади посадових осіб місцевого самоврядування, на які особи призначені у період дії воєнного стану, оголошується конкурс, передбачений відповідним законом. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено у період дії воєнного стану, становить не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану. |
|
Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду в органі місцевого самоврядування в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання |
Особа, яка бажає взяти участь у доборі, подає документи: заяву; згоду на збір та обробку персональних даних; заповнену особову картку форми П2-ДС (з додатками); дві фотографії розміром 4 х 6 см; копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; копію паспорта; копію трудової книжки; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua). Документи приймаються до 16:00 до 21.03.2024 включно, до Великописарівської селищної ради (42706, Сумська область, м. Охтирка, вул. Київська, 1). |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону осо-би, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду |
Бірюкова Людмила Іванівна, +3(068) 7181516. |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1. |
Освіта |
Вища освіта не нижче ступеня бакалавра. |
2. |
Досвід роботи |
Без вимог до стажу роботи. |
3. |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
Вимоги до професійної компетентності |
||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Уміння працювати з комп’ютером |
володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; вміння працювати з програмами Microsoft Office, інтернет-браузерами та пошуковими системами. |
2. |
Ділові якості |
уміння ефективно і результативно розподіляти і використовувати людські ресурси та інформацію; діалогове спілкування (письмове і усне); навички контролю; вміння розподіляти роботу; виваженість, стійкість, оперативність; |
3. |
Особистісні якості |
відповідальність; комунікабельність; системність та самостійність у роботі; наполегливість; надійність; організація та саморозвиток; вміння працювати в стресових ситуаціях. |
Професійні знання |
||
Вимоги |
Компоненти вимоги |
|
1. |
Знання законодавства |
Конституція України, Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Закон України «Про запобігання корупції». |
2 |
Знання спеціального законодавства, що по-в’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи місцевого самоврядування відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Наказ Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 11 «Про затвердження Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб'єктів державного сектору», наказ Міністерства фінансів України від 13.09.2016 № 818 «Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання», Наказ Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 «Про затвердження Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань», постанова Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2007 р. № 1314 «Про затвердження Порядку списання об'єктів державної власності».
|